1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Farmabeauty klientide (edaspidi Klient) ja Farmabeauty OÜ, registrikood 17172840, aadress Eesti, Harjumaa, Saue vald, Saue, Tule 6-33, 76505 (edaspidi Farmabeauty) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Farmabeauty toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Farmabeauty jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse farmabeauty.ee veebilehel.
2. Hinnad
2.1. Kõik hinnad Farmabeauty veebilehel sisaldavad käibemaksu 24%.
2.2. Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
3.3. Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
3.4. Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Farmabeauty registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed.
3.5. Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Maksma“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „konto“ alt.
3.6. Tooted postitame pärast arve tasumist.
4. Pikendatud tarne
4.1. Mõned tooted võivad vajada pikemat töötlemise- ja tarneaega. Kõrghooajal, nagu pühad ja suuremad kampaaniad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 10 tööpäeva võrra. Pikendatud tarneajast teavitame teid eraldi e-maili teel
5. Müügilepingu jõustumine
5.1. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „maksma”.
5.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Farmabeauty OÜ arveldusarvele.
5.3. Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada Farmabeauty-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
6. Kohaletoimetamine
6.1. Mõned tooted võivad vajada pikemat töötlemise- ja tarneaega. Kõrghooajal, nagu pühad ja suuremad kampaaniad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 10 tööpäeva võrra. Pikendatud tarneajast teavitame teid eraldi e-maili teel.
6.2. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Farmabeauty tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Farmabeauty logistikapartneri(te)le.
6.3. Kui kasutasite Omniva/DPD/Itella Smartpost pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Farmabeauty-le.
6.4. Rahvusvahelise tarne puhul jõuab tellimus kohale 4 kuni 10 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest.
6.5. Pühadeaegsed viivitused – kõrghooajal, nagu pühad, võib tellimuste töötlemise ja kohaletoimetamise aeg pikeneda. Sellisel juhul võib tarneaeg pikeneda kuni 10 tööpäeva võrra.
6.6. Rahvusvahelised tollimaksed – rahvusvahelised (Euroopa Liidu välised) saadetised võivad alluda sihtriigi poolt kehtestatud tollimaksudele, maksudele ja tasudele. Need kulud on kliendi kanda ja soovitame teil täpsema teabe saamiseks pöörduda vastava sihtriigi tolliasutuse poole.
6.7. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
6.8. Farmabeauty ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Farmabeauty ei saanud mõjutada või ette näha.
7. Taganemisõigus
7.1. Farmabeauty veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
7.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: TAGANEMISAVALDUS
Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab Farmabeauty Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
7.3. Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.
Farmabeauty veebilehelt ostetud tellimusi on võimalik tagastada ainult kasutades uksekoodi, millega paki kätte saite.
7.4. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
7.5. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
- toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
7.6. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
7.7. Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemise avalduse esitamisest. Farmabeauty võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7.8. Farmabeauty jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.
8. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)
8.1. Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.
8.2. Tooteid ei asendata kui:
- toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
- toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
9. Vastutus
9.1. Farmabeauty ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
10. Vääramatu jõud
10.1. Farmabeauty ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Farmabeauty ei saanud mõjutada või ette näha.
11. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
11.1. Farmabeauty lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
12. Pretensioonide esitamise kord
12.1. Farmabeauty vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@Farmabeauty.ee.
12.2. Pretensioonis tuleb ära märkida:
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
- Kauba puudus;
- Farmabeauty-le esitatav nõue;
- Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
12.3. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
12.4. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
12.5. Farmabeauty vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.
12.6. Farmabeauty ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
12.7. Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
13. Kliendi isikuandmete töötlemine
13.1. Farmabeauty töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.
13.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
13.3. Farmabeauty töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
13.4. E-poe www.farmabeauty.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Farmabeauty OÜ, registrikood 17172840, aadress Eesti, Harjumaa, Saue vald, Saue, Tule 6-33, 76505, telefon +372 511 0669 ja e-post info@farmabeauty.ee
13.5. Farmabeauty ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
13.5.1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
13.5.2. tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
12.5.3. Punktides 13.5.1 ja 13.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Farmabeauty.
13.6. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Farmabeauty poole e-posti aadressil info@Farmabeauty.ee.
13.7. Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Farmabeauty poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Farmabeauty-le e-posti aadressile info@Farmabeauty.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
13.8. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Farmabeauty poole e-posti aadressil info@Farmabeauty.ee. Farmabeauty-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Farmabeauty hinnangul turvaline.
13.9. Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
14. Vaidluste lahendamise kord
14.1. Kui Kliendil on Farmabeauty osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@Farmabeauty.ee. Kui Klient ja Farmabeauty ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Farmabeauty vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava lepitusorgani poole.